Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Genmab har været god idag. 82,25 kommer vi nok ikke over. og heller ikke under 81
-
I øvrigt hold øje med SP Group der er ved at bryde modstanden i 135. Udbudssiden er enorm tynd og buyback og insider loader stadig op og P/E lav !
-
Jeg er også rigtig vild med SPG. God vækst, gode produkter, en dygtig ledelse der selv køber aktier i det frie marked, aktionærvenlig IR politik mv. Et godt markedssegment mv. Love it.
-
Eneste jeg ikke kan lide er de lave marginer. Hader generalt lav margin selskaber. Men SPG gør alt hvad de kan for løbende af hæve marginer
-
Og BioPorto synker fuldstændig sammen. 5,55 i bud nu !
-
Zealand kommer ikke højere før EMA siger OK for Lyxumia.
-
Vi får svar i Q4, så kan komme hver dag, nogle inklusiv mig selv vil ikke være overpositioneret i den inden
-
i know. Men var den også i maj måned mener jeg det var

-
Jeg tror ikke vi kommer op i 130-150 niveau før engang i H1 2013 når vi har Lyxumia fra EMA og Japan samt phase I data på ZP2929. Herudover har vi også klarlagt strategien for ZP3022
-
Så er der lukkeauktion i genmab og købspresset stiger igen
-
nej det er lidt tidligt endnu. Men læg mærke til at de lige svipede igen
-
82,05 - 82,25
-
ja det jeg mener. De har lagt sig klar og er spændt på om de angriber 82,25 i luk
-
meget fornuftig dag
-
ikke for bioporto
-
gyngerne og karusselleren
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind