Aktiesnakken — Oktober 2012
-
Du har netop afsløret en af mine strategier Aka. Den har netop været at købe biotekselskab lige når de bliver godkendt og bliver cash flow positive fremfor at købe selskaber der kun har phase II og tidlige phase IIV mv. Det var det der gik så godt i Jazz, QCOR; SPPI, Celg mv. og netop det jeg tror kommer til at ske med Zealand efter Lyxumia godkendelsen
-
og det er netop efter min opfattelse den helt rigtige strategi. Jeg har lært det på den negative hårde måde. Men er dog stadig med

-
jeg tror også man kan få chancen i de kvartaler 0-7 hvor markedet skal penetrerer markedet og hvor det skuffer de mest optimistiske blue sky hypere
-
det er iøvrigt derfor jeg er med i SPPI
-
Det er også derfor jeg følger så meget med i genmab. Reelt set bør jeg først købe den i Q1 2014 lige inden Arzerra salget virkelig går amok. Men man kan blive løbet over ende inden, derfor jeg bruger TA til hele tiden at holde mig inde på opturerne inden og ude af de hårde nedturer der altid kommer i burnere
-
og genmab kan gå helt igennem loftet alene på arzerra når de nye indikationer kommer online.
-
Derfor er WK så VIGTIG i Genmab. Fordi du kan ikke være sikker på at det bliver ved labelen at den springer, selvom meget tyder på det nu. Men det kan være offlabel der vil trække en del
-
selvom jeg lige nu er mest tilbøjelig til at sige den slagne vej med godkendte indikationer
-
WK de næste 4 kvartaler vil jeg give en noma middag for
-
Det jeg godt kan lide med Daradealen er at David nævnte den var meget frontloadet på milestones
-
dara er genial. og det bliver da fedt at blive updated på hvornår den kan gå på markedet. Hvad tror du?
-
WK data er bare svære for et stof hvor omsætningen kun er hvad 50% i USA? Herudover er en stor del af salget til lægemiddeludvikling mv. og de tal kommer ikke med, fordi WK kun viser receptdata . De tal jeg har set for WK med Arzerra har ikke lige lignet de faktiske salg, de har dog vist den samme trend
-
omsætningen er 75% i US
-
måske mere
-
jeg skal bare have trenden.
-
aka ka procentregning

-
Hvis de skal tidligt på markedet Dara skal det være igennem et pivotal studie som monotherapi mod MM (nok som second eller third line) Det er svært at vide hvor aggressive Janssen er, jeg håber dog at de vil starte dette studie og begynde indrulningen engang i H2 2013. Alt efter hvor hurtigt de er til at indrulle patienter (altid den svære del) kan man håbe på data engang i 2015 og en godkendelse i 2016
-
hvem fanden skal jeg gå i seng med for at få WK data
-
Ved godt en stor del % er i USA. Men hvor stor % er faktisk salg (der går igennem WK) og hvor stor del er salg til udvikling

-
ja 2016 er nok det tidligste
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind