Aktiesnakken — August 2012
-
Hej investor1989.. I forhold til SPPI faldet i går, gør du dig så tanker om et godt entryniveau. Har læst, at du har solgt 3000 SPPI, som jeg går ud fra, at du ønsker at genkøbe ved lavere niveau?
-
Skal nok skrive engang når jeg har genkøbt. Har faktisk solgt 5.000 i alt ud af de 12.000 jeg havde da jeg havde maks. Vil sige sådan, at jeg stærkt regner med at genkøbe nogle af dem inden onsdagens regnskab. Hvilke dag kan jeg ikke helt sige, afhænger lidt af resten af min port, tekniske signaler mv.
-
United Plantations Berhad (UPB) meddeler onsdag eftermiddag, at selskabet har indgået et joint venture med belgisk baserede Oleon.
Det nye selskab - kaldet UniOleon - skal samarbejde om udvikling af et anlæg til fremstilling af mademulgeringsmidler, og projektet har en forventet pris på 32 mio. dollar, meddeler UPB.
-
men under 50 er stadig crap ikke?
-
så det er vel et udtryk for at det går dårligere, men langsommere?

-
tak fordi du tager min sprogtone op
-
@Investor1989: Tak for svar.. Var lige væk fra computeren
-
Det lykkedes ikke for Greentech Energy Systems at nå sit mål om 50 pct. opbakning til sit købstilbud på det spanske vindmølleselskab Fersa Energias Renovables.
-
nej det var det jeg anede, men tæt på
-
@JKY - np
-
kristensen hvad er dit link?
-
Jeg har ikke fået en mail fra GES?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind