Aktiesnakken — August 2012
-

-
udbud 63,5 i genmab nu
-
meget lille omsætning
-
alle er på ferie undtagen os
-
Vi afventer Dara
-
Jeg prioriteter ved dara: Upfront, Royalty%, Udviklingsomkostninger
-
så vil jeg hellere skære ned på milestones undervejs
-
Og vigtigst af alt at det er en partner der vil udvikle det bredt og ikke kun indenfor MM
-
upfront og royalty
-
jeg tror partneren tager udviklingsomkostninger
-
Det er også det jeg håber

-
Men man kunne måske forstille sig at genmab vil vælge at betale en del af udviklingsomkostninger indenfor MM mod at få royalty på 25% og så lade partneren betale alt udvikling for andre indikationer men så også med lavere roylaty
-
jeg vil tro at det Jan går efter er så få udgifter, så lidt risk, så meget upfront som muligt
-
det ville jeg ihvertfald gøre
-
Nok også det mest fornuftige så længe der går år endnu før arzerra tager fat
-
Når genkøb i 2015+ indgår aftaler på deres produkter vil de jo i højere grad selv kunne klare en del af udvikling og dermed få langt bedre royalty
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind