Aktiesnakken — August 2012
-
handles P/E omkring 7,5
-
Ikkke endnu kristensen. Men jeg skal snart

-
AKA - kender ikke Celgene godt nok til at give et kvalificeret bud, men de har jo både Abraxane og Apremilast som ganske givet koster kassen pt grundet sen klinisk udvikling og lancering, men udelukker altså heller ikke at de kunne finde på at gå efter Dara. Celgene har tidligere været mit første bud - men tror gerne jeg så en finansielt stærkere partner, der kan sætte mere fut i den kliniske udvikling, altså flere indikationer !
-
Ja det der kvalificerer dem er MM erfaring, men spørgsmålet er rigtigt nok om de er store nok? Jeg fandt bare timingen af lånet meget interessant
-
Celgene er vidst også rimelig agrresive i den videre udvikling af Istodax der også koster knaster
-
Nogle af jer der tager til kapitalmarkedsdag i Zealand på næste tirsdag. 12-16?
-
overvejer om jeg ikke skal bytte århus med KBH den dag

-
pas? der står:
-
København, 20. august 2012 - Zealand Pharma A/S (NASDAQ OMX København: ZEAL) afholder tirsdag, den 4. september fra kl. 12 til kl. 16.30 en Kapitalmarkedsdag for analytikere og investorer på selskabets adresse i Glostrup ved København.
-
så går jeg da ud fra?
-
ja der vil jeg tro
-
-
altid en fornøjelse. luk over 70 er stærk. dog luk over 72 vil være MEGA stærk
-
men nordnet største nettokøber...
-
ja jeg kigger også lidt på mæglerstat idag. JPM ser ud til at cashe in
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind