Aktiesnakken — August 2012
-
der kommer en emission mere i velo
-
break even efter 2 års drift !!!! altså efter godkendelse dvs. godt 4 år fra nu
-
@sukker - nej det har jeg ikke. udover de 3 du nævner sukker kommer der også vigtige readout fra ZAR og ZEST studdy med Zevalin head to head mod Rituxan.
-
Men når aktien handles til P/E på 5 og jeg stadig har tæt på 100% i avance på mine aktier føler jeg at jeg kan se de 4-5 events resten af 2012 "gratis"
-
@sukker - jeg kan se at der har været ændringer i studiet vedrørende location etc. kan være de har skiftet primær envestigator. Men kan da også være det er fuld rekruteret
-
Det man skal have med er Nippon og Hindok (der har rettighederne i Asien) lige har taget stoffet i phase III også. De er igang med at rekrutere patienter som planlagt !!
-
Folk misforstod SPPI i kurs 1, i kurs 3, i kurs 5, i kurs 7, i kurs 9, i kurs 11 etc. ... Skal ikke ikke udelukke at det for engangs skyld er mig der intet fatter af aktien. Men har haft ret så lang tid omkring den, at jeg bliver nødt til at støtte mig til min intuition.
-
I og med at Celgene har fået lidt ekstra problemer med både Revlimid og Actimid (pomalidomide), så kan det da være de ønsker at styrke MM området med Daratumumab. Synes også der på det seneste har været skrevet lidt om, at Celgenes økonomi ikke var for god - og de var et muligt overtagelsesemne, så det kan også bare være grunden.
-
bud i 0,3 nu.
-
med omkring 1,5 mia udestående aktier og fair value omkring 250 millioner kroner for selskabet bliver det 0,17 pr. aktie
-
@sukker. Umiddelbart tjener de penge
-
nope sorry
-
aktivitet i genmab fra morgenstunden
-
Ja jeg tænker nogen må have travlt?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind