Aktiesnakken — August 2012
-
-
godmorgen folks
-
-
og i retfærdighedens tjeneste http://seekingalpha.com/article/822821-3-reasons-to-sell-spectrum-pharmaceuticals
-
BioP - problemet er at jeg ikke burde linke til nogen af dem, fordi begge artikler er noget crap
-
Nah? 1) han nævner ikke den aller mest logiske grund til at Raj sælger aktier for 2 mio. $ nemlig at han skal bruge 25 mio. $ på at udnytte optioner de næste 1-3 år !!!
-
- han nævner ikke det, at Fusilev og generisk Leucovorin er forskellige produkter 3) At Bedford fornyligt har discontinued to produce generic leucovorin. (kan ses på FDA's hjemmeside)
-
- Teva og APP har lige opdateret (for få dage siden) deres shortage updates, og ingen af disse fortæller at de er ved at løse leucovorin problemet indenfor den nærmeste fremtid ?
-
Jamen det er godt at se sagen fra begge sider. Han skulle bare have brugt 4-5 timer mere på research før han skrev artiklen. 1) han henviser eksempelvis til Adam F artikel omkring rabatter uden at validere om det overhovedet har noget på sig. Istedet har BellPharm snakket med spectrum IR afdeling som siger de har lavet 2% prisstigninger. Mon spectrum selv lyver eller mon Adam F ikke kan forstå hele sandheden
-
nå by the way, nogle der hører CC fra Velo ?
-
haha
Der kommer BioP over middag ikke? -
der kommer en emission mere i velo
-
break even efter 2 års drift !!!! altså efter godkendelse dvs. godt 4 år fra nu
-
@sukker - nej det har jeg ikke. udover de 3 du nævner sukker kommer der også vigtige readout fra ZAR og ZEST studdy med Zevalin head to head mod Rituxan.
-
Men når aktien handles til P/E på 5 og jeg stadig har tæt på 100% i avance på mine aktier føler jeg at jeg kan se de 4-5 events resten af 2012 "gratis"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind