Aktiesnakken — August 2012
-
hvad skulle den video indeholde??
-
jeg synes vi mangler et komparativ view over andre early stage onkologi aftaler, og hvem partneren kan være.
-
Hvis man skal træde i spinaten kan man ligeså godt gøre det sådan at folk indenfor relativt kort tid kan gøre en til grin
-
det synes jeg kun ville være fair
-
det er jo ren manipulation i ren Adam F stil.
-
aka, kan du ikke bare nøjes med den her? http://www.youtube.com/watch?v=vq0HK45ukwc
-
lå i mærke til igår hvordan Adam F og hedgefondene lige lavede shortangreb. prøv at se på intraday chart i SPPI igår. præcis 30 minutter før Adam F kommer men en artikel begynder folk at sælge SPPI. 5 sekunder efter artiklen kommer bliver der smidt 150.000 aktier i samme blok der udløser SL mv. skræmmer private til at sælge mv. og så brugerne shorterne (adams venner) dette til at cover deres shorts. selve artiklen har aldrig noget på sig. Er set 1000 gange i den aktie
-
jeg nøjes så. -
jeg synes også dagen har været rigtig dejlig må jeg sige. Selvom jeg måtte suspenderer al arbejde i en periode over 70,30
-
haha kan være det er en og samme person ? Aka er du hemmelig biotekanalytiker for thestreet.com?
-
det bliver jeg simpelthen nødt til at se. Den mand er kommunikationens svar på en togulykke.
-
hvilket leoloo?
-
arh
-
hvis han kalder ditlev engel for en svindler eller for inkompetent, så giver jeg en fadøl til alle der kommer fra Greve
-
han bliver jo skilt ad. Jeg håber fandeme at de forbereder ham
-
altså vagn
-
hvorfor lader de ikke høstgaard stille op?
-
sorry. Du har ret. De vilde fra PI

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind