Aktiesnakken — August 2012
-
jeg tror de eksisterende private aktionærer har et andet syn på den sag
-
jeg tror mange giver op den her gang og at LFI og Novo kommer til at tegne langt flere aktier end deres "ret"
-
i89 sådan var det også allerede sidste gang. Altså at de 2 store øgede. Jeg hæfter mig dog ved de siger kursen vil mindst blive 35 øre. Så det kunne i princippet lige så vel blive 45 øre. Men ja kursen falder jo nok desvære i morgen ned mod de 35 øre
-
faust har endelig oprettet en profil herinde. Jeg har noget jeg godt vil tale med ham om
-
jeg vil godt i erfra gruppe med ham

-
undskyld jeg afsporer. Det er svært at sidde stille i stolen i 69,95
-
trold de skriver de vil bemyndiges til 1.350.000 nye aktier. 425 millioner
-
mindst kurs 0,35
-
så hænger ikke 100% sammen
-
jeg tænker også at dette er et tegn. Jeg må lave en video
-
hvad skulle den video indeholde??
-
jeg synes vi mangler et komparativ view over andre early stage onkologi aftaler, og hvem partneren kan være.
-
Hvis man skal træde i spinaten kan man ligeså godt gøre det sådan at folk indenfor relativt kort tid kan gøre en til grin
-
det synes jeg kun ville være fair
-
det er jo ren manipulation i ren Adam F stil.
-
aka, kan du ikke bare nøjes med den her? http://www.youtube.com/watch?v=vq0HK45ukwc
-
lå i mærke til igår hvordan Adam F og hedgefondene lige lavede shortangreb. prøv at se på intraday chart i SPPI igår. præcis 30 minutter før Adam F kommer men en artikel begynder folk at sælge SPPI. 5 sekunder efter artiklen kommer bliver der smidt 150.000 aktier i samme blok der udløser SL mv. skræmmer private til at sælge mv. og så brugerne shorterne (adams venner) dette til at cover deres shorts. selve artiklen har aldrig noget på sig. Er set 1000 gange i den aktie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind