Aktiesnakken — August 2012
-
jeg solgte neurosearch i 420 og 357
-
i 2001 tror jeg. Der var de heller ikke på markedet med noget
-
mine første biotekinvesteringer i Jazz, QCOR, SPPI og CELG har alle været gode. regner med det samme i Genmab og Zealand også.
-
har dog lidt et tab tidligere i Velo fra 0,88 til 0,66 ca.
-
Jeg er kun i Genmab og så i din SPPI, men det kan jeg ikke lide. Tror jeg sælger snart
-
altså i biotek. Så vil jeg godt tilbage til Lars Kongsbak, når næste kvartal står for døren
-
og så har jeg allerede sat penge af til en super spekulativ 2xbull certifikat i vestas fra Nordea omkring regnskabet i q3
-
jeg tror jeg køber den snart og sælger så inden regnskab når I begynder at spekulere den op
-
hvornår skal genmab sælges ?
-
kurs 500?
-
Exiqon sidder jeg også og lurer meget på et entry. Kan bare ikke lige finde ud af hvornår. måske ved brud af kurs 10
-
jo runski, det er også nok derfor jeg vil sælge inden, men jeg tænker at markedet bliver overrasket over det store positive cahflow?
-
jo jeg syntes også den ligner en topsil hvor de siger H1 er dårligt H2 bliver godt, men vi kan ikke sige hvorfor.
-
Leoloo 116 er bunden det ved alle

-
Jeg tror ikke jeg sælger genmab før det fundamentale ændrer sig, og hvis de ikke skal ud i en emission, så bliver det nok først i 15 eller 16 jeg sælger
-
du ved jo ikke hvornår phase III kommer fra GSK
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind