Aktiesnakken — August 2012
-
de kan jo ikke bare drive den vildt op
-
ahh bowers. Din dejlige dreng
-
måske er analyserne på vej ud efter regnskabet, som jeg synes blev modtaget forkert. Den skulle klart have været i 67. Mr. Market er sku ikke kvik
-
han skal altid have analytikerne til at fortælle ham hvad der er rigtigt
-
men læg mærke til at der kom lidt mere volumen igår. Så de skal åbenbart ha´
-
det er der jo også heldigvis nogen der gør

-
Francke har vi ikke hørt fra siden Zalu
-
jeg tror de blev taget ud
-
proffernes store problem er: ok. vi tror på at der kommer en dara deal fordi jan siger det.
-
vi vil godt have en stake i det play. Vi akkumulerer nogle aktier. Men ingen sælger så vi skal ligesom finde niveauet hvor vi kan begynde at akkummulere store positioner.
-
Her er det så at aka tænker at det klogeste er at akkummulere på bunden. Og vi ved jo alle hvad bunden er i Genmab ikke ;-)?
-
Ja Carnegies mand han må ligne en helt nu
-
han har lavet 5-10 mill nu
-
på 20 mill!
-
nomura var en af de få der stillede spørgsmål på CC
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind