Aktiesnakken — August 2012
-
Det eneste thea har sagt omkring margin er at den vil blive højere end 50%. Lad os håbe det ikke er 55% af 2 kr

-
ups forkert chat

-
i89 hvor har du set Thea sige produktions pris på 2-3 kr per test? Thea har igen og igen afvist at svare på det. Mark S forsøgte også at få det ud af Thea til præsentationen tidligere i år uden hun ønskede at svare. Så hvor har du det fra?
-
Det eneste thea har sagt omkring Margin er at den vil blive højere end 50%. Lad os håbe det ikke er 55% af 2 kr

-
Jeg vil nu umiddelbart mene indpaknings/empalerings udgifter er indregnet i produktions udgifterne. Det er distribuationen der kommer oven i
-
distributionen vil de jo ikke i 90% af tilfældene stå for selv?
-
udover fragt fra produktionen og hen til partneren
-
nej ikke distribuation ud til slutkunden. Men de har distribuaton ud til alle deres distributør
-
men hvor har du de 2-3 kr fra? Jeg tror det er markant højere end det
-
kan ikke huske det trold. Mener jeg har fået det fra MI
-
men det vigtigste er nok heller ikke om det hedder 2-4-6 eller 8 for at producere den. Nok mere vigtigt om BioP får 20-25-30 eller 35 kr. pr. test i salgspris til deres distributører
-
Jeg synes nu det er pænt interessant om det stammer fra Thea eller det blot er nogle bud på MI. Jeg mener også det er af kæmpe stor betydning. For det eneste tal vi reelt set har at forholde os til er de 50% margin hun har sat. Så derfor vil en højere cost pris jo betyde en højere indtjening.
-
og en lavere cost pris gør det så langt mindre interessant
-
der er mange faktor til forskel om vi bruger 2-3 kr/10 kr og 50% margin eller 90% margin. Det er store tal vi så snakker om
-
Ja det er altafgørelden tal
-
bioporto er nok en af de aktier der har været mest hypet gennem årene. Og det har ikke været sundt for selskabet og kursen. For den har været sat op til den ene skuffelse efter den anden. Det vil være meget bedre hvis man prøver at være lidt mere konservative fra investorenes side. Så kan man altid på et senere tidspunkt skrue op for optimsen
-
Jeg bruger 50 kr i salgs pris per test og 50% går til distributør. 50% margin betyder da cost pris på 12,5 kr og altså db på 12,5 kr per test
-
leoloo det kommer helt og aldeles an på om distributøren kan bevise at den ekstra udgift brugt upfront giver besparelser på det smme elelr mere over det længere forløb. Der har været et par enkelte mindre studier der viser det. Vi afventer nogle større studier der endegyldigt beviser det
-
Hvis/når den slags data kommer ud så vil det gøre salgs arbejdet ganske meget lettere. I hvert fald i EU
-
Ikke endnu. Tjekkiet arbejder på at indføre det som rutine diagnostik. Det vil naturligv betde rigtig meget hvis lægerne automatisk skal bruge teste i xxx tilfælde.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind