Aktiesnakken — August 2012
-
topdanmark opjusterer
-
-- Tilbagekøbsprogrammet for 2012 øges med 50 mio. kr. til 1.450 mio. kr.
svarende til en udlodningsprocent på 10,7.
-- Der er tilbagekøbt Topdanmark-aktier for 550 mio. kr., og der resterer
således 900 mio. kr. af tilbagekøbsprogrammet for 2012. -
deres resultat per aktie stiger 25%
-
Topdanmark er en fantastisk aktie.
-
forward p/e 10
-
Hvor meget indregner du så i investeringsresultat i den P/E
-
de har selv opjusteret til 106 per aktie
-
-
Forventning til årets resultat påvirkes negativt af tørke samt lave markedspriser på mælk
-
i know. Men hvis det er inklusiv et ekstraordinært stort investeringsresultat er det jo ikke rigtigt retningsvisende for fremtiden.
-
i89 hvor har du set Thea sige produktions pris på 2-3 kr per test? Thea har igen og igen afvist at svare på det. Mark S forsøgte også at få det ud af Thea til præsentationen tidligere i år uden hun ønskede at svare. Så hvor har du det fra?
-
Det eneste thea har sagt omkring margin er at den vil blive højere end 50%. Lad os håbe det ikke er 55% af 2 kr

-
ups forkert chat

-
i89 hvor har du set Thea sige produktions pris på 2-3 kr per test? Thea har igen og igen afvist at svare på det. Mark S forsøgte også at få det ud af Thea til præsentationen tidligere i år uden hun ønskede at svare. Så hvor har du det fra?
-
Det eneste thea har sagt omkring Margin er at den vil blive højere end 50%. Lad os håbe det ikke er 55% af 2 kr

-
Jeg vil nu umiddelbart mene indpaknings/empalerings udgifter er indregnet i produktions udgifterne. Det er distribuationen der kommer oven i
-
distributionen vil de jo ikke i 90% af tilfældene stå for selv?
-
udover fragt fra produktionen og hen til partneren
-
nej ikke distribuation ud til slutkunden. Men de har distribuaton ud til alle deres distributør
-
men hvor har du de 2-3 kr fra? Jeg tror det er markant højere end det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind