Aktiesnakken — August 2012
-
prøv at kig på exiqon. Produktionsomkostningerne må være sammenlignelige. Ligesom priserne nok også er det.
-
Jeg forstod på Thea sådan at de købte testene direkte fra deres producent for 2-3 kr. pr. test. går da ud fra at de er indpakket så?
-
exiqon har jo ingen diagnostikafdeling endnu?`
-
De har skaleret op til +100 mio i salg og er næsten breakeven.
-
du kan jo ikke sammenligne NGAL test med Exiqons life science del
-
Assume nothing. Calculate everything.
-
?? kan bare ikke forstå hvordan du kan sammenligne gross margin på salg af reagensglas hos Exiqon og NGAL test hos BioP?
-
Exiqons diagnostikafdeling har da først det kommercielle produkt på markedet i 2014+ ?? så vidt jeg kan se af deres regnskaber
-
det var nu også mest en sammenligning med skalering og indpakning. Produktet er underordnet
-
der er jo lidt forskel på om man skalere og indpakker vindmøller hos vestas eller ngal test hos bioport eller life science hos exiqon?
-
min påstand er at dit regnestykker ikke tage højde for noget skalering, uptake og andre verdslige ting
-
plus at du rent faktisk ikke kender hverken produktionspris eller salgspris lige nu?
-
Det har du helt ret i. Men det er fordi jeg mener det er deres producents problem og ikke BioPortos, da de blot kan købe testen af producenten til den aftale pris?
-
Nej nej. Det er ingen der gør. Jeg tager kun udgangspunkt i de ting vi har hørt fra Thea mv.
-
listeprisen på Arzerra, er små 100K dollar per behandling. Sidst nogle løftede sløret for salgsprisen var den ikke over 72-75K
-
og det tæller så ikke dem der er givet gratis. Så det er en hovedpine af rang og laver de regnestykke så early stage. Det er næsten 0 gennemsigtighed
-
Min pointe er egentligt meget fredelig. Og gross margin på noget du videresælger er sjældent 80-90%. Så det er blot noget at tage med i overvejelserne.
-
Afhænger nok også meget af patentsituationen.
-
Margin på Fusilev er eksempelvis 88% og Folotyn 91%
-
efter en del skalering ikke? Og det er også vel noget de selv producerer? Et lægemiddel?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind