Aktiesnakken — August 2012
-
max max 25
-
Gross margin

-
måske 35%
-
Heller ikke gross, hvis de kan nå over 60 er det flot
-
hvad snakker du om AKA. BioPorto har nævnt det koster 2-3 kr. pr. test at producere og forventer at sælge til distributørerne til 25-30 - regn lige margin af det. distributørerne sælger så får 50-100 kr. pr. test
-
der kommer rigtigt mange udgifter til validering, markedsføring. Når du først skal skalere sådan en produktion så får du alverdens problemer
-
du skal regne med at distributørene marker mindst 2,5 gang op
-
bare indpakningen kommer til at koste kassen
-
- en stor del af validering kommer dis. til at stå for. 2) markedsføring bogføres da efter gross margin? 3) bioporto producerer vidst ikke selv, men køber testen for de 2-3 kr. af en partner?
-
er dog ikke sikker på det sidste. nævnte thea bare i PI præsentationen
-
Læg mærke til at Exiqon siger at indpakningen af produkterne koster næsten det samme som produktet. Så der ryger lige 2-3 kroner på der
-
Der er selvfølgelig også noget fragt mv.?
-
prøv at kig på exiqon. Produktionsomkostningerne må være sammenlignelige. Ligesom priserne nok også er det.
-
Jeg forstod på Thea sådan at de købte testene direkte fra deres producent for 2-3 kr. pr. test. går da ud fra at de er indpakket så?
-
exiqon har jo ingen diagnostikafdeling endnu?`
-
De har skaleret op til +100 mio i salg og er næsten breakeven.
-
du kan jo ikke sammenligne NGAL test med Exiqons life science del
-
Assume nothing. Calculate everything.
-
?? kan bare ikke forstå hvordan du kan sammenligne gross margin på salg af reagensglas hos Exiqon og NGAL test hos BioP?
-
Exiqons diagnostikafdeling har da først det kommercielle produkt på markedet i 2014+ ?? så vidt jeg kan se af deres regnskaber
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind