Aktiesnakken — August 2012
-
men der er måske ved at ske lidt nu
-
130 er nok lidt svær. 18 måneder så er vi der

-
1-2 duobody aftaler mere, salg af fabrik, partneraftale på Dara, opstart af pivotalstudie med Dara samt positive CLL frontline data for Arzerra
ultimo 2013 - hvad er kursen så mon? -
hvis arzerra kan stige med 10-15% qoq også så sker der nok ting og sager. Men kursmål er jo lidt en dårlig fritidsbeskæftigelse for investorer.
-
Hvis den fundamentale udvikling er god så vil kursen følge efter. Før eller siden
-
det håber jeg du har ret i ifht. SPPI

-
short term: voting machine. Longtime: weighing machine.
-
Hvad er holdningen til Exiqon herinde? nogle der har nogle længere analyser mv.?
-
syntes den kan gå hen og blive lidt spændende ved kurs under 10 her
-
ja næste Q bliver rigtigt spændende
-
Har lige hørt på Q2 CC fra Genmab - Skyhigh interest for daratumumab - Zalutumumab data primo 2013 (bad luck siger Winkel om stoffet indtil nu) - Fabrikken er ikke lige ved at blive solgt (nu opgøres cash yearend med eller uden salg, hvilket indikerer problemer
-
enig solsen.
-
Men når DARA upfronten tikker ind på minimum 50 mio. $ så kan den godt skydes væk emissionen
-
Daratumumab kan hvis de gør det rigtig godt godkendes som monoterapi i 2015.
-
selvom 2016 nok er mere sandsynligt
-
Hej AKA. Jeg syntes jeg hørte vedrørende Duobody forskningen i CC'en at de pt. fik dækket "mere end deres cost" - men endnu mere spændende er at jeg syntes jeg hørte ham sige at dette "overbetaling" ville stige fremadrettet også?? kan det passe jeg hørte det?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind