Aktiesnakken — August 2012
-
ja det er meget godt. Og nu skal credit suisse så have nogen alligevel inden de opdaterer deres analyse? Skal overskriften være "Genmab in succesful burn around?"
-
har du lavet din video aka???
-
det kan være det er derfor den stiger?
-
jeg har netop IKKE lavet video
-
men jeg kan se at bare snakken om den får den til at sætte sig. Fik du købt under 64?
-
ja massere
bare ikke denne uge 
-
vil gerne lige se et ok LUK idag først. så køber jeg endnu flere mandag
-
men er tungt lastet allerede
-
der skal nogle sælgere frem her mellem 65 og 70
-
det er nok det de venter lidt på
-
jeg er stadig lidt forbavset over at den ikke rykkede mere på Janssen aftalen.
-
osse her. men den steg meget op til inden.
-
nok pga. insiderviden
-
men husk nu at de næste duobdoy aftaler er endnu større

-
+2%

-
Ha der er nok en med røde øre http://finans.borsen.dk/artikel/1/238973/dagens_broeler_-_sydbank_erklaeret_konkurs.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind