Aktiesnakken — August 2012
-
Heller ikke hos mig,prøv at genstarte din browser ? Det gør jeg når det sker og vupti,er det væk ?
-
poster lige et rigtig godt indlæg fra Sukker på EI her
-
Mest interessante var selvfølgelig de store forventninger til Daratumumab - både hvad angår partneraftale i år og også en god en af slagsen. Interessen er enorm. Stort set lige så vigtigt er det, at man er blevet endnu mere bekræftig i mulighederne for at gå i et pivotalt studie med Dara som monotherapi allerede i 2013, så muligheden for at komme på markedet meget tidligt er til stede.
Herudover er interessen for DouBody også voldsom stor - og i Hanson Ward undersøgelsen blev DouBody vurde
-
Herudover er interessen for DouBody også voldsom stor - og i Hanson Ward undersøgelsen blev DouBody vurderet som bedste teknologi på linie med BiTE fra Micromet - og Micromet i er klinikken (fase II så vidt jeg husker) og blev i januar måned købt af Amgen for omkring 6 milliarder, så hvis DouBody stadig performer og vi ser stoffer i klinikken, så vil værditilvæksten her være stor.
-
jeg hørte godt selv kommentaren med at de kunne søge godkendelse snart med Dara som monoterapi mom MM. Men jeg havde godt nok ikke regnet med at de allerede i 2013 kunne opstarte pivotal (godkendelsesstudie) som Sukker skriver det. Håber der bliver spurgt mere ind til dette til Q&A, ellers må jeg selv gøre det.
-
Det jeg godt kan lide ved "det nye Genmab" og især Jan,er det til synes,lidt konservative og forsigtige kommunikationsfløde,som til gengæld er ret eksakt,eller lidt i underkant,og derfor giver anledning til ,opjusteringer,herligt. Meget bedre end ti fulge på taget,filosofien som en del andre bruger ! ( her kunde DE fra Vestas lære lidt ? )
-
Ja !!! Svindel, algoritme og naked shorting
-
haha. alt ondskab mod genmab
-

-
men jeg er måske lidt gammeldags. Jeg mener opjusteringer skal give noget..men jeg er uenig med mr. market.
-
så jeg tænker egentligt mest af det er ham der ikke kan læse regnskabet
-
men lad nu de 2 analytikere lave nogle nye analyser og så må vi se hvis de kan sælge historien til de institutionelle
-
Schouw regnskab uden overraskelser..
-
det er blevet sådan ja

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind