Aktiesnakken — August 2012
-
nej daradeal kommer uden tvivl
-
risiko i aktien kommer først med CLL frontline data i 2013
-
Præcis GEN = Arzerra.
-
hele gens kortsigtede fremtid er baseret på arzerra
-
Det er et helt grundlæggende nyt genmab der har taget form. At kursen ikke følger dette idag skal I lade jer slå ud af
-
Men ret vildt at de sagde igår at de mener MM markedet vil vokse fra 3,9 mia. $ idag til 9 mia $ i 2020 !!!!!!!!! det marked Dara skal ind på
-
og Dara er det eneste stof nogensinde som har vist flotte resultater som monoterapi indenfor MM
-
Dara har potentialet til at lave en rituximab indenfor MM.
-
Jeg er meget mere bullish på duobody efter gårsdagens cc. Det er et ben der IKKE er regnet ind hos nogen analytikere
-
agree
-

-
Sidst jeg så en analyse var unibody sat til 0. Duobody var der overhovedet ikke
-
Og jan lød MEGET optimistisk omkring nye duobodyaftaler - og også større end de seneste
-
Jeg tror dog der går minimum til midt september før en Dara deal er lukket. Jan lød igår som om der var kommet nye interesserede til mv. så lød ikke som om det var lige over
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind