Aktiesnakken — August 2012
-
25 K og så investere dem i VWS som inden længe stiger til over 100, det er rigtig mange K
-
forvent en non event
-
nok nærmere 18
-
holder de CC genmab også?
-
ja
-
kl. ?
-
hvorfor får gen tæsk idag?
-
Er vi enige om at det vi skal holde med i Gen regnskabet er: 1) fremtidsholding til Arzerrasalget 2) status på dara 3) status på fabrik og 4) vigtigst af alt, hvordan duobody og øvrige aftaler påvirker cash burn fremadrettet
-
hvis der er noget så tror jeg mest det handler om 4.
-
1+2 tror ´jeg ikke vi skal forvente nyheder på
-
Så hvis det er noget andet end non event, så handler det om hvordan forretningen er påvirket af de nye aftaler
-
jeg tror nu heller ikke de skriver andet om dara og fabrikken end at forhandlinger pågår mv. men kan godt være de kommer med deres egne kommentarer til EHA dataene for DARA mv.
-
perfekt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind