Aktiesnakken — August 2012
-
ret pænt regnskab af dem også
-
Go morn Rizla-dude
-
I always feel street before the education kicks in. Usually at 9.30
-
topsil skal i hullet tror jeg
-
det var da et røvsygt regnskab de kom med
-
Vedrørende SPPI regnskabet har jeg gennemlæst det i nat. De laver 18 millioner på bundlinjen, men har udgifter som: 3 mio. i regulering af warrants (den kommer ikke igen før aktien går over kurs 17), 4 millioner i ekstraomkostninger vedrørende Allos og Bayer handlerne (også engangs - kommer dog nok lidt Allos i Q3 også), 1,5 i tab på investment og obligation (de er gået all cash så kommer ikke igen). Så her er der allerede 8,5 mio. Når man så tager med at Raj har sagt at F runrate pt. er
-
62,5 mio. i kvartalet mod 56,5 i Q2 - så ved vi der allerede som minimum kommer 6 mio. $ ekstra på omsætningen. Så jeg er meget fortrøstningsfuld på at vi når 2 $ i EPS for 2012 - men en aktiekurs på 11
P/E 5,5 -
Det er insane eps for et selskab med den vækst!
-
jeg går i bad og tænker over om jeg er klar til mere risk
-
ligesom bæredygtig energi
-
jeg er ude af badet nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
jeg lytter og lær jo af jer herinde