Aktiesnakken — Juli 2012
-
men det ser sku ikke muntert ud
-
Alt er relativt. Umiddelbart havde jeg troet 3.kvartal ville se værre ud end det de forventer. Deres Lumia produkter må få det svært, når de ikke kan opdateres til win8. Alt står og falder med Win8 og om de kan få pureview til lumia produkterne. Jeg tror Apple har toppet - når selv jeg ha
r hele sortimentet kan der ikke være mange tilbage at sælge til... -
apple kan have toppet, men de har også haft sindssyg vækst. Spørgsmålet er om nokia er stærk nok til at slå tilbage på apple
-
alle nye lumia produkter kommer med win8 så det er vel ikke noget større problem at de gamle ikke kan opdateres. Svare til gamle iphone modeller helelr ikke kan få siri mm
-
der er endnu intet der kommer tæt på Apples styresystem/økosystem, så det er bestemt noget man skal overveje
-
Det er rent faktisk det afgørende play på nokia i mine øjne
-
men selv microsoft laver bedre software end nokia

-
Msft som iøvrigt også kommer med q2 i dag så vidt jeg husker..
-
problemet for microsoft/nokia er helt klart apples (og googles) økosystem med de mange tilgængelige apps. Det problem skal de have løst. Forhåbentlig bliver det bedre, når der kommer mere integration mellem windows8 og windows phone - så de kan få flere udviklerere med på vognen. I dag betaler de udviklerne for at lave de mest populære apps. Det er ikke holdbart i længden. Det er nemt nok at lave et godt styresystem - og det har de løst med win7.5 og ikke mindst win8 - økosystemet er værr
e. -
kalenderen siger ja, kristensen
-
og meget enig Franquin
-
nokia oppe i 1,6. man skulle alligevel have spekuleret
-
Om bagklogskabens klare lys kunde omsættes i profit var vi mange rigtig rige mennesker !!! ;0))
-
so true
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind