Aktiesnakken — Juli 2012
-
Nå. Så køb nogle plays på den europæiske kornhøst, det må være lige dig
-
Statoil skal nok komme.
-
Hahaha. Nej det tror jeg ikke. Det er bare en afsporet metafor. Ja repsac glem det
-
Ja det er meget godt nohope, hvad siger du til vores lille uartige skuffeselskab. Jeg købte igår
-
Til fruen anbefaler vi lidt alk-albello
-
Nu tænkte jeg på den unævnelige, den utrøstelige, men på det seneste lidt mere håbefulde Genmab
-
Ja det er nok
-
Hahaha.
-
Da du er til lidt af det illikvide, så vil jeg bede dig om at kigge på expedit. Eneste og største problem er at det er umuligt at få nogen så man skal være lidt på udkig, men det ser ud som om Steen Bødtcher har fået vendt den rundt
-
Værdisætningen er meget interessant, men likviditeten gør at det næsten er uanstædigt pyranide agtigt blot at anbefale den
-
Jeg forstår ikke hvad den laver på børsen
-
De har indgået 3 store aftaler, en af dem får effekt i q2, resten i h2. Det bør bringe dem i sort
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind