Aktiesnakken — Juli 2012
-
vestas er en anden case - for de er ikke konk truet
-
jeg flager lige min interesse for DANAHER igen
-
sidder og researcher på dem og hvis de kan vise samme vækst som sidst så kunne det være et bud på noget godt
-
jo
-
de flår masser af penge ind i butikken på medico området, men pludseligt er jeg blevet interesseret i et nyt forretningsområde....ballastvand
-
og generelt rensning af vand
-
jeg er også kun på vej i min research. Det er ikke billigt, men de har styrke i deres forretningsområde
-
og så havde de en virkeligt flot vækst sidste år
-
og det er ikke en slikbutik
-
vil gerne lige høre: hvis nu jeg fx. via nordnet er interesseret i at vinde penge på at pandora falder, skal jeg så på platformen ind i pandora og trykke "gearede produkter" og så f.eks. købe "BEAR PANDOR ND" ? det ser bare ikke ud til at der er nogen omsætning i dem ?
-
du kan bare shorte pandora direkte igennem Nordnet
-
hos SAXO Bank trykker jeg bare på sælg aktie selvom jeg ikke har nogle så jeg "går i minus antal stk." ved ikke om det er ens hos nordnet?
-
Men pas nu på med trading
Folk der gerne vil lære trading vil jeg altid anbefale at oprette en demokonto hos SAXO og så trade derinde i 12 måneder i træk og se om de får noget ud af det før de bruger rigtige penge -
-
Danaher præsterer stadig http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?c=82105&p=irol-newsArticle&ID=1716232&highlight=
-
men det er p/e 16-17 så det er ikke et screaming buy. Men den interesserer mig på grund af deres stærke vækst
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind