Aktiesnakken — Juli 2012
-
nokia faldt seriøst idag
-
9% det må være på den nedjustering fra ericsson/alcatel
-
nu kan det sgu ikke vare længe før FDA må ryste posten med noget nyt om VIVUS
-
de 2 schleck brødre er MEGET tætte. Så når storebror har fingerne for langt nede i krukken så er der nok også en hvis sandsynlighed for lillebro har/haft det
-
Team Easy On taler ud om fortiden http://www.youtube.com/watch?v=visAt-9LHQw
-
lello det er PRÆCIST det jeg ikke forstår ved cykelsporten. Hvorfor melder man ikke hinanden. Jeg er tidligere eliteidræts udøver. Og jeg kan garantere for at jeg ville melde selv min bedste kammerat hvis jeg fandt ud af han tog doping. For hvorfor skulle jeg træne som en gal og kæmpe på lovlig vis mens en anden måske kunne snyde til sig en sejr. Nej f.... nej
-
Og derfor forstår jeg simpelthen ikke cykelmiljøjet. Hvorfor melder man ikke om det man ved noget om så man kan få rydet gevaldigt ud blandt de brodne kar'
-
det lyder vildt med en bestikkelse på $20 mio. Det burde ikke kunne holdes skjult
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind