Aktiesnakken — Juli 2012
-
vildt med ns. hmm hvad mon der spekuleres i?
-
teso tror jeg er helt og aldeles dødt.
-
hoved patentet løber kun til 2017. De har så godt nok nogle flere patenter der kan forlænge det frem til 2024. Men de er ikke så stærke som hovedpatentet. Og alene det øger risikoen ved at over tage stoffet
-
Og så er bivirkningsprofilen jo ikke blevet bedre siden sist
-
Nej,men de prøver da at hive bare lidt hjem på det ? Men vist ,der er nok ikke nogen større interesse der ,men det er der nu nok i Huntexilprojektet,stadigvæk !
-
Jeg tror at der er ved at være klarhed fra visse investorers side i deres økonomiske situation og at der nu er styr på udgifterne,så nu skal der " bare" sikres en indtægt til at sikre fase tre,og at strategien nu er tydeligere da muligheden for en udvandning næsten ikke eksisterer,så løsningen bliver samarbejdsaftaler til at finansiere forsøget
-
jeg synes det ser rigtig svært ud for NS. Desværre. Men teso anser jeg som dødt. og med de ændrede endpoints til et nyt huntexil studie så er det stof gået fra at være et "slam dunk" til nu at bære en signifikant større risiko
-
de har forsøgt at finde en køber til resten af forsknings afdelingen. Men som jeg høre det har det slået fejl
-
Jeg mener altså ikke at stigningen er ubegrundet,derimod at faldet fra 16,- og ned under svag omsætning var begrundet i uro omkring forståelsenmfor strategien fremadrettet og at folk ikke forstod om dosisstudierne btød at de ikke kunde gå videre,det betød bare at forsøget skulle justeres udframresultaterne og at maxdosis nu er tydeligere defineret.der er dog stadig rimeligt gode resultater på de doser der skal testes
-
men der er en DB kunde der synes kursen er for lav og tror på noget positivt
-
Hvornår har du hørt det ? Tilliden til at lave aftaler med Dahlen var vist ikke den bedste ? Han havde vidst lidt urealistiske ideer om pengestrømmene og hvordan de skulle flyde,der sker der vist en forandring nu,som forhåbentlig betyder at der kommer nyt frem i forhandlingerne!
-
zip kan du linke til artiklen. det kan måske være årsagen til stigningen. Men uden enten en licenspartner eller +300 mio kapital indskud så ser vi ikke noget nyt fase 3
-
ja det kan måske være årsagen til skiftet på CEO posten.
-
Her: http://biotech.idg.se/2.1763/1.160165 Den er meget kort og ser ikke faerdig ud
-
hmm det kunne i princippet godt lyde som det gamle fase 3 studie. Et kommende fase 3 studie inkludere også US så der kun er ET stort verdensomspændende fase 3 forsøg og ikke 2 forskellige som vi så i første omgang
-
Ja,og de benævner det vel heller ikke ACR 16 længere ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind