Aktiesnakken — Juli 2012
-
Nej der var Q&A session - rigtig spændende - kommer med referat senere
-
men PTCL NDA filing Belinostat udskudt til 2013. Så milestones kommer godt nok lige før kassen er tom hos TOPO
-
bliver på yderste mandat
-
Der var en del nyt. Dog ikke rigtigt om Belinostat - udover senere NDA filing - og ja sukker stadig topline i Q4 - men bliver nok meget sent når de ikke kan nå NDA i 2012 mere - så nok en 31/12 meddelelse
iøvrigt syntes jeg det er underligt at de slet ikke snakker om CUP - de kan godt være lidt "konfliktsky" eller hvad man skal kalde det SPPI - ligesom da A fejlede - der lukkede de bare og gad ikke snakke om det - Iøvrigt er der spændende ting om A som jeg vil skrive lidt om 
-
det bliver en hård tur for topo
-
tager denne nyhed Genmab til nye højder eller er den indregnet i den stigning vi har set den sidste tid http://npinvestor.dk/nyheder/genmab-indgaar-samarbejde-om-duobody-platformen-247947.aspx
-
vanvittig heldig timing af mig. har sat en del CFD'er pt. i spekulation mod daradeal
og så får jeg lige en til med -
64,3 :-! TGIF
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind