Aktiesnakken — Juli 2012
-
det er de farlige investor1989, hvor handler du Gen CFD?
-
SAXO Trader
-
er carnegie på idag
-
Det var hovedsageligt SPPI CFD'er der har skabt min "formue" - pt. arbejder jeg ikke med særlig meget margin
-
det er hovedsageligt GN CFD´er der kostede mig en formue

-
carnegie er største køber med 3600 stk. idag
-
de får dem relativt billigt
-
Ja det er noget farligt stas. Mistede et helt depot hos SAXO på pandora CFD'er - men hvad fanden - man lærer jo af sine fejl

-
i slutningen af 2011 hvor jeg satsede hårdt i SPPI CFD'er kunne et crash i SPPI have gjort mig personligt konkurs tror jeg.. tog satset, det gav pote og nu er risikoen meget langt nede.
-
man skal aldrig risikere det hele, man kan nemlig få det væddemål lukket på den kedelige måde
-
jep.. men skulle bruge noget startkapital
det var et par måneders hurtigt bet på en halv million for lånte CFDmidler - fra 7 til 16 i SPPI.. Vil aldrig gøre det igen, nu er det beskyt kapitalen 
-
Og så er lortet lagerbeskattet som kapitalindkomst - bundfradrag på 40.000 kr. resten direkte i topskatten

-
har 2 firmaer - det ene investerer i aktier
men det er faktisk ret belejligt at de første penge modregnes af renteudgifter på lejligheden -
ret godt tidspunkt jeg tog CFD'en på. 1,2% i plus

-
godt set lom
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind