Aktiesnakken — Juli 2012
-
et no go ville jo være direkte katastrofalt.
-
men hvis ikke der er dumme bivirkninger mv. på third line, hvorfor skulle der så være problemer mod frontlinepatienter?
-
man kan aldrig vide i biotek
-
biotek er simpelthen et rendyrket studie i risikohåndtering
-
nemlig. Det er derfor jeg er så stor fortaler for SPPI. De skovler penge ind hver dag. det gør at risikoen i afhængigheden af deres pipeline bliver langt mindre end ellers
-
der var historien om EU regulativet der virkelig gavner rockwool
-
Nu tog jeg lige 500 CFD'er i Genmab

-
ren spekulation i daradeal i Q3, bliver suppleret 1/8 og 1/9 og 1/10 indtil aftalen kommer

-
det er de farlige investor1989, hvor handler du Gen CFD?
-
SAXO Trader
-
er carnegie på idag
-
Det var hovedsageligt SPPI CFD'er der har skabt min "formue" - pt. arbejder jeg ikke med særlig meget margin
-
det er hovedsageligt GN CFD´er der kostede mig en formue

-
carnegie er største køber med 3600 stk. idag
-
de får dem relativt billigt
-
Ja det er noget farligt stas. Mistede et helt depot hos SAXO på pandora CFD'er - men hvad fanden - man lærer jo af sine fejl

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind