Aktiesnakken — Juli 2012
-
ja du har ikke abonnement
min er 11/7 
-
men han har sagt han vil lukke abonnement/ikke abonnement ned i løbet af sommeren. Det skulle køre på 2 servere mv. så det var vidst ret tungt for systemet. Men ved ikke lige hvornår han får tid til det

-
måske - men tror godt den kan sive lidt i perioden - men der vil jo også komme nyt fra klinikken udover Arzerra - måske nye duobodyaftaler eller andet - og nye produktkandidater
-
jo så er der jo lige genmab
-
i genmab sker der ikke sell the news men buy the news (læs daradata mv.)

-
nu sagde jeg godt nok igår at 60 blev svær, og det blev den så ikke, men der kommer altså til at blive vekslet en del herimellem og 63 tror jeg
-
kikked også på GN Store Nord der passer det også fint https://symmetry.dk/brokers/quotes_compare/479
-
jeg har anvendt det længe. Du kan under filtrering og vægtning filtrere i alle aktier der har udenlandsk nettopkøb indenfor x og x og x dage og dermed sortere i dem du gerne vil kigge nærmere på
-
-
det er egentligt helt vildt. prøv at se GN - de 2 kursbunde er sat lige der hvor de 2 røde søjler er størst og kurstoppede der hvor de røde søjler er højest
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind