Aktiesnakken — Juli 2012
-
+2,4% nu
-
tror det er farligt at være 100% ude. den er i en fantastisk trend
-
men lidt PP er altid sundt
-
tog selv 1.000 stk. og 1.000 stk. lidt længere nede - men har stadig 10.000
-
15,9 jeg har fulgt den meget. Den er meget simpel at følge. Køb når SAR'en stiger og sælg når den falder. man kan se lidt dum ud når aktien svinger indenfor små intervaller fordi man så køber på toppen og sælger på bunden. Men til gengæld er man inde på de lange stigninger og ude på de lange fald - det har hjulpet mig meget
-
der kom lige en køber i zealand
det er noget der kan mærkes i depotet 
-
Novo mere end 500 milliarder værd..... http://politiken.dk/erhverv/ECE1685584/boersrekord-novo-nordisk-er-500-milliarder-vaerd/
-
SPPI skal holde deres markek cap over 1 mia. $ i 20 handelsdage før Raj får 260.000 aktier i bonus - det svarer til kurs 16,98 - regner med at de vil anvende deres aktietilbagekøbsprogram til at holde aktien over
så tror faktisk godt man kan være rolig de næste par uger - men det er bare et gæt -
godaften
-
nej egentlig ikke pga. FA - men den er lidt overkøbt pt. jf. TA og det generelle marked er jo ikke for kønt. mener bare det kan smide en bund under kursen det næste stykke tid

-
men lad os nu se, lukker vi i 16,5 idag må jeg jo give en undskyldning
-
REC endte på 2,02 det er tæt på ATL som er 1,96 var den ikke i kurs 300 for et stykke tid siden...hmm jeg skulle have investeret i noget med udledning af kviksølv eller måske afbrænding af spildolie i fri natur.
-
de amerikanske markeder falder igen en del. SPPI er i grøn - hvis den ender i grøn på sådan en dag begynder jeg at tro der er noget om min teori

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind