Aktiesnakken — Juli 2012
-
desværre igår i 84

-
der er INGEN omsætning i den idag
-
og ja bruger SAXO
-
- kvartal lavede de stort overskud pga. milestone fra Sanofi og helsinn. 2 kvartal lave r de stort overskud via milestone fra Abbott. i 3. kvartal kommer de til at lave overskud pga. milestone fra BI, og i 4. kvartal stort overskud pga. milestone fra Sanofi
-
du kan ikke konkludere noget endnu
der er handlet så få stk. idag at du næsten ikke engang kunne have købt uden at påvirke kursen 
-
jeg tror den kommer til at stige når deres Q2 rapport kommer og investorer ser endnu et overskud og en stor kassebeholdning
-
jeg syntes faktisk den har fået en del interesse og omsætning i 2012
-
og den har faktisk steget lidt på især Q4 men også lidt i kort tid på Q1 i år
-
de kan godt stå med 600+ millioner i likvider ultimo dette år og være profitable fremover. det kan føre til udbytte allerede på 2012 regnskabet
-
spår 15-20 millioner i overskud i Q2
-
man skal tænke på at de stadig har 17 millioner EUR de skal have fra BI inden 30/6 2013 !!! regner med at en stor del (nok 10) kommer ved opstart af phase I som kommer i Q3 eller Q4 (gætter påQ3)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind