Aktiesnakken — Juli 2012
-
Conner baseret ud fra et FA synspunkt, så virker det meget ufornuftigt, at sælge pt grundet muligheden for en samarbejdsaftale på Daratumumab. Muligvis TA siger sælg, men det er vel lige præcis disse vigtige triggere, der kan få os igennem de modstande der ligger.
-
hvad?
-
Sukker, mit indtryk er, at du er rigtig dygtig til bio, så du har ganske givet ret. Grunden til, at jeg siger som jeg gør, er at jeg mener, at de to eller fire kroner ikke betyder det store. Enig i at FA kan banke en aktie igennem modstande med stor kraft. Det ser dog også ud til, at der kommer hul på bylden, men det er ikke bevist endnu, men lad os håbe det

-
Helt sikkert. Det er yderst sjældent at antistoffer har særlig meget effekt som monoterapi - det har Dara vist. det skal nok give interesse. Men sukker kan man ikke også stå i den situation med de nye data at interessen er blevet øget så meget at Jan måske vil strække den lidt for at få den bedste aftale?
-
ps. nu rør aktien på sig - 60 kan brydes - carnegie kom nu
-
-
jep de mangler vel stadig 24 mg dosis mv.? kan være der dukker noget op deri. flere bivirkninger ved høje dosis etc.
-
Som Solsen tidligere har påpeget, så har man vist frit antistof tilgængeligt allerede ved 4 mg, så man går nok ikke meget højere op end det. Kigger man på 4, 8 og 16 mg resultaterne, så var der vel heller ikke den store forskel, når man kigger på reduktionen af M-komponenten og plasma celler !!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind