Aktiesnakken — Juni 2012
-
vi har fortjent det
-
det tvivler jeg på har nogen betydning overhovedet for det danske aktiemarkedet. Men for enkelte virksomheder måske
-
Jeg kan godt prøve at lave en beregnign på værdien af Schou, excl. VWS.. Ser lige om jeg ikke kan nå det en af de kommende dage..
-
Lundbeck nedlægger 600 stillinger
-
Nogle der følger statoil? Hvorfor rykker kursen sig ikke på gasfundet i Tanzania i dag?
-
Det er sateme en slant..Heldigvis kun begrænset i DK..
-
@A - følger den lidt.. Men den rykker sig vel ikke, fordi der ikke er værdi i produktion af gas pt..
-
ok takker - hvis der ikke er værdi i gas prod, så er det jo selvf ligemeget hvor meget de finder af skidtet

-
men det er godt nok store mængder de efterhånden har fundet frem til i Afrika
-
Statoil skal lige <130 så bliver den ganske interessant igen..
-
statoil er old man river
-
de rykker sig aldrig
-
Hvert fald som priserne er pt., men det kan jo ændre sig, når der kommer gang i økonomierne igen.
-
^^Statpol*
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind