Aktiesnakken — Juni 2012
-
op til de vigtige data gør jeg så op med mig selv om jeg ønsker at holde aktier hvis nu det fejler. Hvis ja så sælger jeg ca 50% inden data for at sikre mig
-
Bliver resultaterne dårlige bruger jeg de penge til at måske fordoble den oprindelige pf
-
golf jeg mener faktisk jeg er realtiv nuanceret. Hvis nu du spørger nogle af de hardcore potte investore der sidder på MI så vil de nok antage mig for at være alt for skeptisk mht potten
-
Jeg for forsøger altid så vidt muligt at forholde mig konbstruktiv kritisk til en aktie hvad enten jeg er inde elelr ude af en aktie
-
positiv på topotarget?
-
Jeg ejer ingen topo aktier og har da netop advaret om risikoen ved de forstående data
-
det er bioporto jeg har aktier i
-
helt i orden. Men har ikke topo men potten. Og det var den vi lige kort debaterede. Så der er tingene nok bleveet blandet sammen
-
golf de er fordi du skriuver "bio ikke topo" Så antog jeg du mente bioporto. Bioorbust begynder jo så ogspå at skrive lidt om potten. Men fint vi lige fik afklaret misforståelsen
-
rebella. Nej det har jeg ikke
-
Hej, er der nogen som kan fortælle mig hvorfor GEN sted så meget i går.
-
Ja carnegie køber
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind