Aktiesnakken — Juni 2012
-
I biotek skal man ikke frygte,man skal håbe ...

-
jeg synes frygt er et legitimt arsenal overfor biotek aktier
-
Jeg håber på CLL ,Lcp tacro,belinostat,huntexil,prostvac.. Ok jeg ved at en del vil fejle,men bare en klarer sig blir det alligevel en god satsning. Med frygt skal man afvente og stå udenfor ?
-
biotek tilhører det mest risikable segment indenfor investering, så man skal have spredt sig ret godt ud i andre brancher også
-
og jeg tror egentligt lektien for mig har været at man skal være tættere på pengene for at få multiplerne. Og at det meste har været alt for højt værdisat i DK når man taler risk-reward
-
Absolut,derfor sover jeg godt.pengene er tjent ind,rent overskud fra udbytteaktier,som satses,giver det pote er det fint ,tabes de,må der tjenes nye penge ind,men intet er belånt ! ;0)
-
lyder fornuftigt. men pløj også mere ind i udbytte aktierne

-
Håbet bygger broer..
-
nej det er kun profit der bygger broer
-
Udbytte aktierne får hele tiden deres tilskud,det ER grundstammen ,det andet er bare sticklinger, og vist profitten er grundstenen !
-
;0))) ...
-
det er jeg nok enig med dig i.
-
I virker ret opgivende overfor biotek ? Er der ikke nogen der bare har tjent lidt profit ind her ?
-
jeg har forsåvidt en del i genmab fra 03-07. Har faktisk også profit på NS som jeg solgte i 420
-
og på amgen
-
men alt overskygges af de aktier jeg købte af lisa i 2007

-
Købte selv en lottokupon i Topo,den har snart dækket tabet i NS,
se det er ikke profit
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind