Aktiesnakken — Juni 2012
-
de dage hvor selskaber lægger 10-20% i Mcap på et fase 1/2 forsøg er ovre
-
(men jeg deler da lidt forundring over så svag en kurs påvirkning der er tale om)
-
Så,så lad os nu se om ikke de kommer tilbage ,igen ,en dag ?
-
den potentielle værdi skal realiseres. Der er ingen vej udenom og det er kun big pharma der kan det. Markedet er ved at brække sig over biotek virksomheder
-
ja det burde den kunne trække
-
men signalet fra markedet er klart. Show us the money
-
Der var nu et mindre opsving i biotek når grækerkrisen så ud til at løses ! Og lignende kommer tilbage når eurokrisen løses,på den ene eller anden måde !
-
Ja,og mange står udenfor,men er på,spring,klar til at være med OM der sker det mindste positivt ,markedsmæssigt.Genmab står bedre og bedrenfor hver dag i mine øjne,fabrikken skal ligemfyresmaf , som sidste mindelse om det " gamle " Genmab, derefter kører vi mod break- even !!
-
Arzerra royalties som bare øger stille og roligt,flere og flere ""små" aftaler som giver en god grund,altsammenmenmsolidmplatform indfor kommende strømmaf ,forhåbentlig, positiv nyhedsstrøm !
-
sukkeralf så du mit spørgsmål om cd38 aftale?
-
m = mellemrum , noget galt med trykfølsomhed på tastatur ;-(
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind