Aktiesnakken — Juni 2012
-
Lom, der var han også selv inde, mener bare troværdigheden er større hvis man snakker neutralt om aktierne, Topo er i DAG noget lort om man vil det eller ej og ingen ved om der kommer andre ting på bordet, Vestas er i DAG positiv fordi den stiger 6%, længere er den ikke og skal man være så positiv over Topo skal man da gå all inn
-
golf jeg har en.... skal vi sige ok forståelse af hvordan biotech branchen fungere. Og det ER en svær branchen for os læg folk at forstå. Derfor knytter jeg også nogle kommentar til hvad jeg læser
-
Specifikt cancer har jeg dog ikke den store forstand på. og har aldrig lagt skjul på
-
jeg er fler gange fortalt om min biotech strategi. Det er som ofte at afdække risiko op til MEGET vigtige data ved at reducere beholdningen FORUD for data
-
for overordnet set så er der ca 50% sandsynlighed for positrive data. Det betyder også der er ca 50% sandsynlighed for dårlige data
-
-
op til de vigtige data gør jeg så op med mig selv om jeg ønsker at holde aktier hvis nu det fejler. Hvis ja så sælger jeg ca 50% inden data for at sikre mig
-
Bliver resultaterne dårlige bruger jeg de penge til at måske fordoble den oprindelige pf
-
golf jeg mener faktisk jeg er realtiv nuanceret. Hvis nu du spørger nogle af de hardcore potte investore der sidder på MI så vil de nok antage mig for at være alt for skeptisk mht potten
-
Jeg for forsøger altid så vidt muligt at forholde mig konbstruktiv kritisk til en aktie hvad enten jeg er inde elelr ude af en aktie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind