Aktiesnakken — Juni 2012
-
Sukker,er bekendt med højst indsatte folk i NS ,min datter har studeret bioteknik på chalmers i göteborg med Arvid Carlsson som undervisere( han som fik Nobelpris for udviklingennaf dopaminstabilisatorvirkningsmekanismerne
-
Jeg tror ikke at det nødvendigvis er let at få markedet til at betale markedspris til neurosearch. Et er hvad det er værd noget andet er hvad man vil give
-
Selve prisen på programmet er svært at vurdere,men de gav ca 700 mil. For det i 2007, har siden videreudviklet på det og selv om der knapt er nogen forskere tilbage på NS som kan gå videre med det ,er resultaterne,trods bivirkningsbagslaget her senest,lovende
-
Men tror du ikke de har prøvet at sælge det allerede?
-
Aka,det er absolut ikke let,men til nuværende prissætning på selskabet er der udsalg i firmaet,bare se prissætningen,den er ikke mere end hvad. Fraskilte Sophion er vurderet til tværtimod,og det er nu absurd
-
Der har været kraftig uenighed omkring ledelsespolitikken og direktøren har hele tiden troet på NE og det at gå,selv,var det eneste rigtige
-
Neurosearch er ikke hvad det har været og jeg tror det vi ser p.t. er en kamp for at overleve, skærer til etc.
-
Absolut,en kamp for overlevelse,og der findes jo ingen store institutionelle aktieejere længere'derimod mange små aktionærer,hvilket ikke gør det let at bare opkøbe dem i frit marked
-
Nu er biotek jo aldrig lige ud af landevejen,men der kommer at ske noget nu og det er da også første gang i går at de har kommunikeret klart ud,at nu satser man på partner
-
Det betyder vel at man må satse på finansiering af fase 3 forsøg i stedet for upfront og at det bliver lave royaltyies og bedre milestones ,om man får succes ,det skulle fikse biksen fremover ,men som med Topo ,kun et skud i bøssen !
-
Ja fiske, diversifikation er det eneste rigtige i det risikofyldte biotek farvand
-
Gen i 56,8. Det er sku lidt vildt
-
Det er de store udenlandske der køber. @ golfhouse jeg strøg en ret stor gevinst i fredags på nogle derivater
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind