Aktiesnakken — Juni 2012
-
det kan man ikke
-
det er jo nødret nærmest
-
militæret kan vel også tage over. Det har de jo erfaring i
-
Hvis man vil have et demokrati, så må man sku også bede de politikere om at kunne sammensætte en regering. Kigge væk finten virker kun på boldbanen
-
nogen må tage det ansvar og få de tæsk. Ellers må de gå tilbage til ouzo, drachmer og en kommandant
-
ja Rizla, det er nok den politiske kalkule. Men så må vi jo tilbyde dem nogle fede stillinger i EU når de er blevet persona non grata hjemme
-
bioporto vandt retsagen
-
Som gammel statskundskaber kan jeg bare sige: kaos kommer
-
ioPorto vinder retssag anlagt mod Phadia
Sø- og Handelsretten har i dag afsagt dom i den af BioPorto anlagte retssag mod Phadia vedrørende ugyldiggørelse af Phadias europæiske patent DK/EP 0 756 708 i Danmark. Sø- og Handelsretten har givet BioPorto medhold i, at patentets krav 1 og 2 er ugyldige i Danmark. Samtidig har retten afvist den af Phadia nedlagte påstand om erstatningskrav for BioPortos salg af NGAL kits. Phadia har mulighed for at anke dommen.
Retssagen mod Phadia blev anlagt den
-
der er jeg nok nødt til at give dig ret igen

-
ebbe/flod bliver det nok ikke

-
i lige måde
-
Jyske bank's Anders Dam fra aktiemes
sen i Aarhus: http://jyskebank.tv/013391467411805/ordfoerende-direktoer-anders-dam-jeg-frygter-det-3-opkoeb
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind