Aktiesnakken — Juni 2012
-
jeg vil bare gerne have tid til research
-
1,8 insanity!
-
de må have et eller to skud i bøssen
-
lumia er crap tror jeg. ligger nummer 7 i sverige
-
tror heller ikke den sparker sig ind ret mange steder. Den skal mindste være top 3
-
puha solgte du novo i 800. Jeg solgte mine i 550
-
ØV!
-
undskyld hvis man forstyrrer -men med hensyn til det Græske valg , som vi var inde på . Så mener jeg ikke man kan sige Grækenland har teknokratisk styre -men at de har en overrgangsregering . Hvor mange valg kan de i teorien få , før man siger - nu overgår styringen af landet til et teknokratisk styre ala Italien ?
-
ja - de havde en sammensat regering af embedsmænd - så lad os kalde det en midlertidig teknokratisk overgangsregering - men hvor mange valg kan man forvente i grækenland , før man evt vedtager , at nu kører landet med en teknokratisk styre indtil næste valgrunde ?
-
det kan man ikke
-
det er jo nødret nærmest
-
militæret kan vel også tage over. Det har de jo erfaring i
-
Hvis man vil have et demokrati, så må man sku også bede de politikere om at kunne sammensætte en regering. Kigge væk finten virker kun på boldbanen
-
nogen må tage det ansvar og få de tæsk. Ellers må de gå tilbage til ouzo, drachmer og en kommandant
-
ja Rizla, det er nok den politiske kalkule. Men så må vi jo tilbyde dem nogle fede stillinger i EU når de er blevet persona non grata hjemme
-
bioporto vandt retsagen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind