Aktiesnakken — Juni 2012
-
Selvfølgelig* - dejlig typo fra iPad "selvfede"

-
Tror bare ikke umiddelbart Nuna's RE projekter vil interessere kineserne da det primært er HRE/CRE de er ude efter, men Nina har jo også andre projekter end RE så måske de kan finde sammen med kineserne
-
@aspekulant. Det var nemlig referencen til grønland og kineserne langsigtet behov for mineraler/råvarer. RE var iblandt dem, men vurderingen var også at de gik efter noget så oldschool som jernmalm
-
-
jeg tror der kan blive uro. Jeg så lige at grækerne nu bliver solgt en ide, hvor opsigelserne af låneaftalene med EU er den eneste måde at forblive i Euroen. Its strange but true
-
måske. måske ikke. Der er i mine øjne ikke nogen fælles vej længere
-
er det ikke det de lige har haft?
-
nå BOB, så blev vi også enige om dette. Jeg tænker at opkalde vores enighed efter et naturfænomen. Hvis jeg siger Venuspassagen hvad siger du så ?

-
passer vel egentligt meget godt til Origio også nu jeg tænker over det
-
jo det er deromkring
-
vi var enige om at købe
-
det andet mener jeg kun har akademisk interesse (og muligvis financiel)
-
that is so farout
-
det lyder som noget fra de vilde spekulanter
-
lidt bilindustri: "New car registrations in the Eurozone recovered 6.9% in May to 845,156, but the annual shortfall widened to 11.9% from April’s -8.4%"
-
jeg kigger lidt på statoil. Jeg er blevet over 40. Jeg skal have nattesøvn
-
det tog mig 5 år at komme ind the money med DNO
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind