Aktiesnakken — Marts 2012
-
Vigtigt: efter statusdagen indgået aftale om finansiering af nogle aktiver, forlængelser af lån og ændringer af lånevilkår, hvorved Sjælsøs likviditet understøttes. Sjælsø har en god opbakning fra koncernens långivere.
-
På tidspunktet for offentliggørelse af årsrapporten for 2011 skal 6% af Sjælsøs kreditfaciliteter genforhandles
i 2012, 4% i 2013 og 83% tidligst i 2014. Herudover vedrører 7% af koncernens lån igangværende solgte
projekter, og forventes derfor indfriet i 2012. -
det er afgørende for Sjælsø – ikke mindst i en situation med ustabile markedsmæssige og finansielle forhold – at kreditfaciliteter løbende kan forlænges, og at projekter og andre aktiver kan finansieres i takt med, at der opstår be- hov herfor.
-
Det er ikke så slemt som jeg troede umiddelbart
-
Det er meget positivt at 83% af kreditfaciliteterne først skal behandles tidligst i 2014. Jeg troede de stod foran en stor refinansiering i år.
-
Spks. Lolland - skal vi gætte på et meget grimt regnskab d. 27 marts?
-
Det var også forventet at VWS skulle falde... nu må vi se om 60-61 holder
-
Ja måske
-
Nu er jeg snart ved at være klar til at hoppe i FLS efter den har faldt godt den seneste stykke tid.
-
-
tja.. Alstrom har været ude og afkræfte ryger omkring køb.. på nuværende tidspunkt.
-
ryger=rygter
-
Sålænge den grundlæggemde forretning og ledelsessituation er anstrengt i Vestas kan det ligeså godt gå ned som op.
-
lige nu må vi se hvad de har at sige på GF
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind