Aktiesnakken — Marts 2012
-
Så går jeg udfra at der er en asset likvideringsplan, hvor de skal sælge nogle skibe hele tiden
-
Hvor bliver emissionen af?
-
Men har torm råd til at give nogle penge med?
-
Hvergang de sælger et skib nedskriver de.....hvilket jo med andre ord betyder at de er optaget til en for høj værdi i regnskabet
-
Men hvad skulle fidusen være for aktionærerne? Ville du give nye 7 kr per aktie hvis en ny køber tilbød dig 5 kr.?
-
Nej emissionen er jo nødvendig, ellers ville man jo ikke behøve henstand. Emissionen erudskudt fordi ingen vil hælde flere penge i Torm
-
Vi går jo alle sammen rundt og tror at de faktisk har negativ egenkapital?
-
Jeg bor ikke langt fra torm. Tror jeg spadserer der hen lørdag aften. Helt rigtigt Golfhouse. Det er bankerne der har noget i klemme. Alle aktionærernes penge er væk
-
Når de holder den flydende er det vel for at se om nogle vil være med i den efterfølgende restrukturering
-
Ja det er utroligt at tænke dansk shipping uden Torm. Det havde været en joke for bare 3 år siden
-
Det lyder rigtigt.
-
Evenings..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind