Købte man og holdt i skandinavien og Schweitz har man et årsminus på 3-7 %(hvis jeg ser det ret ?)
Alle andre har klaret sig væsentlig ringere. Grækenland selvfølgelig især med - 60 %
Men flere andre ligger med - 30 til - 15 som ex Frankrig
Samtidig er virker det som om momentum fortaber sig - DET ser da ikke godt ud !.
Hvor skal der komme ny juice fra ?
Købte man SP i 2000 eller 2007 er man først på vej i + nu
Og hvordan ser kurven ud der - Virker den også som om den har toppet pt
Køb bredt/tilfældigt og hold kan være en kedelig størrelse.
Hvis vi kikker lidt makro - der var halvgode tendenser i USA - de flader også ud nu. Alt for tidligt.
Se evt. rkhanens videoer om markeder der er steget meget. Og derefter den om korrektioner.
Det er så bestemt heller ikke det jeg gør actdk
SP500 afvigelse fra MA200 er lige nu omkring +
10%
Nej, var bare en konstatering
Synes rkhanen er dygtig og en rar gut - men bruger mere, at skimme lidt rundt selv.
hvad tænker du ? de næste mdr. frem - som allerede spurgt: Hvor skal ny energi komme fra ??
Jamen markedet gør aldrig hvad jeg tænker, så må bare følge efter det (og se på hvad historien fortæller i stedet)
:-). Når jeg spørger er det også fordi jeg er i tvivl om genkøb (nogen frister nu) overhovedet er en god ide lige nu.
man skulle have købt med insiderne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind