Aktiesnakken — Marts 2012
-
1,8 er mærkeligt det vil selv en akademiker give dig ret i
-
uhyrligheder.... overvejer plus...
-
ja jeg ved det. Det gør meget lettere at vide at du lider som gratist
-
tror jeg vil bruge weekenden på ar kache din konto, kodeordet er vel buffett
-
at hacke.... ikke ar kache:-)
-
prøv fillblirplusi12
-
et plus abb vil også gøre din sikkerhedsrunde mindre ubehagelig end ellers.......
-
buffett loves blue horseshoes -den var da nem
-
ha ha... når jeg kommer ned under 10% afkast om ugen, så vil jeg overveje plus...
i øjeblikket doper i jo bare æslerne.. -
hvis man giver et æsel doping, så render det fra de andre, i er ved at give doping til hele feltet
-
Saxo skal slås af Axa
-
nej nu skal jeg have den bøf
-
axa aka aka
-
netop
og iøvrigt laver vi også dit barometer.....for plus hahahahaha -
pas på.. har hørt noget om at for mange proteiner ikke er godt til akademikere
-
hvis du laver mit short barometer, så mener jeg absolut at et gratis plus abonnement ville være på sin plads...
-
det grænser til ulovligheder... fy for en skefuld.. tror jeg vil organisere en PI strejke
-
Hvor længe kan Torm få forlænget deres bankengagement? http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/226958/torm_forventer_at_faa_forlaenget_bankaftale.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind