Aktiesnakken — Marts 2012
-
Det er første gang at Torm siger at det står skidt til for alvor. Så må det stå rigtigt skidt til
-
TORM har inden for kort tid behov for at finde en samlet langsigtet finansiel
løsning for at sikre Selskabets driftog likviditet i hele 2012 givet det nuværende niveau for fragtrater samt det
faktum, at gælden umiddelbart kanforfalde. Ledelsespåtegningen på regnskabet reflekterer således usikkerheden
vedrørende gennemførelsen afen frivillig langsigtet finansiel løsning.
-
jeg må sige at jeg ikke fatter den kan stige på det regnskab
-
hvis man kender det mindste til N.E.Nielsen normale sprogbrug så går det her slet ikke op
-
ja det er det jeg ikke forstår. Forstår godt revisorerne

-
der er så mange usikkerhedsmomenter i den butik nu. Bare på den korte bane så skal de have forlænget henstanden.....idag!
-
så er der et løbende driftunderskud på 250 musd dollar. 62,5 musd i kvartalet og en kreditfacilitet på 53 samt 80+ musd i cash. Dvs. en levetid på max 6 måneder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
den er oppe med 11,11%