Aktiesnakken — Marts 2012
-
hvorfor stiger vestas igen idag? Er det igen rygterne om, at de muligvis bliver opkøbt?
-
konkurent sat til salg
-
golfhouse aner det ikke
-
Tror i, at TORM bliver forlænget?
-
enig, men tror du, at det kommer til at afspejle sig på aktiekursen? Det er jo næsten ventet, at de får forlænget den, så måske ikke ...
-
Jeg tror vi skal se den over 70 før shorterne for alvor begynder at sælge ud. Så hvis nu vestas kan smide en bombe af en positiv nyhed nu så den i et hug går over 70 så vil jeg gætte på vi vil se en positive lavine
-
Som sagt, har den sidste mdr. gået kanon for mig, så fortryder ikke Vestas, har arbejdet mig op fra et minus på min portof. fra 32.342,- d. 14.02.2012 til i dag at have et + på 6.775,- , men klart, havde jeg vist at sjælsø ville stige havde jeg jo sat alle pengene + resten af dem på kontoen i den, men sådan er det jo desværre aldrig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind