Aktiesnakken — Marts 2012
-
Jeg kender ikke forventningerne specifikt. Men der er enkelte
store ubekendte i BAVA. 1. flere vaccine ordrer 2. indrulleringen på prostvac. 3. Spøger fabrikken? -
hvad tænker du?
-
altså hvis de pludselig melder at de alligevel har brug for mere cash for at gennemføre fase 3, så tror jeg du bliver glad for kurs 55
-
Begge novoer er temmeligt aggressivt prissat
-
det mener de jo selv, så derfor skal man holde øje med indrulleringen af patienter, hvis det trækker ud og de ikke får ekstra koppervaccine ordrer, så kan det se blegt ud
-
markedet forventer af Bava at de kører den hjem
-
Ja Benny det er ikke godt at vide. Men de har fået banket en flot forretning op og sidste jeg fulgte dem lammetævede de Danisco på alt. Men det kan have ændret sig efter opkøb?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind