Aktiesnakken — Marts 2012
-
meget fornuftigt.. så kan du jo spekulere over hvor stort dit overskud skal være, og hvorfor du ikke købte nogle flere i kurs 1,5

-
nu har jeg sat mit stop loss, og slukker computeren:-) kan i hygge jer
-
Ha ha jeg købte til 1.306 men nyder nu bare gevinsten der vokser, se her www.golfhouse.dk under billeder, der kan du se min portofølge
-
man skal også lige huske på at der findes en pendant til stop loss, der hedde take profit, hvis nu aktien skulle stige, - der er en svær tendens til, særligt fra NON af, at alt skal skydes af på een gang, hvis det begynder at gøre ondt.
-
har kigget..
-
det er flot, men 200%, man skal passe på ikke at blive grådig.. jeg tænker somemtider at jeg hellee vil låse kursen, og købe lidt dyrere, hvis jeg har en fornemmelse af at det går lidt for godt
-
tag hele profitten

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind